× Witamy na forum Kunena!


Podziel się z nami i naszymi użytkownikami, kim jesteś, czym się interesujesz i dlaczego postanowiłeś do nas dołączyć.

Serdecznie zapraszamy wszystkich nowych członków naszej społeczności i mamy nadzieję że zagościsz u nas na dłużej!

Mechatroniczna sonda:

×

Ankieta: Najbardziej mechatroniczna sonda to:

sonda ultradźwiękowa
Bez głosów 0%
sonda lambda
Bez głosów 0%
sonda kosmiczna
Bez głosów 0%
sonda von Neumanna
1 50%
sonda laparoskopowa
Bez głosów 0%
sonda molekularna
1 50%
sonda uliczna
Bez głosów 0%
Łącznie oddanych głosów: 2 ( roman.grygier, MECHATRONIK )
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą wziąć udział w tej ankiecie
Więcej
10 lata 6 miesiąc temu - 10 lata 6 miesiąc temu #2 przez MECHATRONIK
Mechatroniczna sonda: was created by MECHATRONIK
Którą sonda według Ciebie jest najbardziej związana z mechatroniką?
Ostatnia10 lata 6 miesiąc temu edycja: MECHATRONIK od.
  • Sonda
  • Sonda Avatar
  • Gość
  • Gość
10 lata 6 miesiąc temu #3 przez Sonda
Replied by Sonda on topic Mechatroniczna sonda:
Obstawiam program Sonda Andrzeja Kurka i Zdzisława Kamińskiego
  • Echo w lesie
  • Echo w lesie Avatar
  • Gość
  • Gość
10 lata 5 miesiąc temu #4 przez Echo w lesie
Replied by Echo w lesie on topic Mechatroniczna sonda:
Eeee, ja tam wolę echosondę...
  • Brian
  • Brian Avatar
  • Gość
  • Gość
9 lata 10 miesiąc temu #15 przez Brian
Replied by Brian on topic FTrNSllQHrjgz
Men de telebe odmuguldan ve her gun bu yolu gedib-geldiyimden deye bilerem ki yalan informasiyadir..Men her gefe gedish haqqini 40 qepikden vermishem..Eger bele bir hal varsa sernishinin ixtiyari catir ki surucuden Neqliyat Nazirliyinin gedish haqqini 50 qepik elemesi haqda senedi ona gostersin
  • Dmitry
  • Dmitry Avatar
  • Gość
  • Gość
9 lata 10 miesiąc temu #16 przez Dmitry
Replied by Dmitry on topic PWGhpfLaTuUiaGrCHDVI
Estuve en QUINTEC hasta Marzo de 2011, siendo parte de un eqpuio de profesionales que lideraron la consolidacif3n del modelo de servicios ITIL desde el 2009. Me toco liderar los principales clientes y proyectos en que paricipf3 la empresa y tuve la suerte de trabajar directamente con su fundador, con su gerente general y con el gerente de servicios globales. Renuncie9 porque no tuvieron cabida mis ideas para consolidar una estrategia distinta que mejorara la rentabilidad de la empresa. Ya habiamos logrado consolidar la tecnologeda, los servicios y los procesos, de hecho estabamos a punto de certificarnos, pero fue muy dificil poder cambiar la cultura y la direccif3n que se ejerceda desde la Alta Gerencia. Hoy estoy ejerciendo el rol de Gerente de Administracif3n y Finanzas en una empresa pequef1a, aplicando todos los conocimientos adquiridos en el MBA de la UC. En mi humilde opinif3n esta compra le hace bien QUINTEC a SONDA y al pais en general, ciertamente hay sinergias que finalmente se traduciran en mejores servicios para los clientes, y en progreso para Chile, por lo que le mando mis me1s sinceras felicitaciones por su liderazgo y visif3n, deseandole el mayor de los exitos.
Czas generowania strony: 0.162 s.
Joomla 3.0 Templates - by Joomlage.com